
Tapahtumat
Tapahtumat vievät lähelle asiakasta
Hektisessä digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median selailun maailmassa asiakkaan fyysisestä kohtaamisesta on tullut entistä merkittävämpi markkinoinnin keino.
Asiakkaalle elämysten ja kokemusten tarjoaminen tekee vaikutuksen ja jättää vahvan muistijäljen – oli kyse sitten yritystapahtumasta, festareista tai vaikka urheiluturnauksesta.
Hyvä tapahtuma synnyttää kohtaamisia ja liidejä sekä nostaa brändimielikuvaa. Tapahtuman ympärille on myös helppo rakentaa laajempikin digikampanja.
Miksi tapahtumamarkkinointi? Kuusi syytä:
Tavoita kokonaisvaltaisesti
Markkinointi tapahtumassa mahdollistaa laajan digikampanjan tapahtuman ympärille sekä tietenkin asiakkaan tavoittamisen tapahtuman aikana.
Elämyksellisyys
Kuluttaja arvostaa aikaansa. Jos yritys pystyy tarjoamaan kuluttajan antamalle ajalle elämyksiä, syntyy tunneside näiden välille.
Henkilökohtaisuus
Kuluttajan kohtaaminen fyysisesti on henkilökohtaisempaa kuin digikanavissa huutelu ja näin ollen tekee myös suuremman vaikutuksen.
Avaa dialogi
Yhä useampi digikampanja keskittyy viestin välittämiseen eikä keskusteluun – tapahtumissa saat kerättyä palautetta ja avattua keskustelun.
Mielikuvat
Kun brändi yhdistetään mielenkiintoiseen tapahtumaan tai elämykseen, nousee brändin mielikuva helpommin kuin digimainonnalla.
Näytä persoonaa
Yritys on muutakin kuin brändi ja tuote – näytä persoonaa ja ihmisiä kohtaamalla asiakas kasvotusten.
Tuottamiamme tapahtumia







